قوانین و مقررات وبسایت لیمونیوم

گلخانه لیمونیوم خود را موظف می داند تا با ارائه بهترین خدمات تجربه یک خرید عالی را برای شما رقم بزند. صمیمانه قدردان خواهیم بود که با مطالعه شرایط و قوانین خرید از وب سایت لیمونیوم ما را در انجام این وظیفه یاری نمایید.

ما متعهد هستیم محصولات را با بهترین کیفیت و مطابق عکسهای وب سایت به شما تقدیم کنیم و در بسته بندی، ارسال و تحویل کلیه سفارشات نهایت تلاش و دقت را به کار گیریم.

در حال حاضر سفارشات تنها برای شهرهای تهران و کرج ثبت می شود و سفارشاتی که برای سایر شهرستانها توسط کاربر ثبت شود، لغو و وجه پرداختی عودت می شود.

چنانچه پس از هماهنگی قبلی از طریق پشتیبانی لیمونیوم سفارشات برای سایر شهرستانها ثبت و پذیرفته شود، هزینه حمل و ارسال بر عهده مشتری خواهد بود. همچنین سفارشات شهرستان با مسئولیت مشتری ارسال خواهد شد و لیمونیوم نسبت به مشکلات ناشی از حمل بار مسئولیتی ندارد.

 

روزهای کاری:

روزهای کاری ما از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۶ به استثنای تعطیلات رسمی کشور است. سفارشهای ثبت شده در اولین روز کاری مورد بررسی قرار می گیرد.

درخواست پشتیبانی در بازه زمانی کاری، حداکثر ظرف ۱ ساعت پاسخ داده خواهد شد و در سایر زمانها در اولین فرصت در خدمت شما خواهیم بود.

 

زمان ارسال سفارش:

اولین زمان ممکن برای ارسال هر محصول در صفحه آن ذکر شده است. لیمونیوم خود را متعهد می داند محصول را در این بازه زمانی برای شما ارسال نماید. با توجه به این بازه زمانی، شما می توانید تاریخ تحویل مدنظر خود را در سبد خرید انتخاب نمایید. برای سفارشهای شهرهای تهران و کرج محصول در تاریخ تعیین شده درب منزل تحویل می شود.

در حال حاضر متاسفانه ساعت تحویل سفارش قابل انتخاب نیست اما پشتیبانی لیمونیوم سعی می نماید در صورت امکان، بازه ساعتی تحویل محصول را در تهران و کرج با شما هماهنگ کند.

در حال حاضر ارسال تنها به شهرهای تهران و کرج تا درب منزل صورت می گیرد.

ارسال به مقصد سایر شهرستانها تنها در صورت هماهنگی قبلی از طریق پشتیبانی سایت، ثبت و پذیرفته می شود.

 

هزینه ارسال:

در حال حاضر هزینه ارسال برای شهر تهران ۲۵ هزار تومان و برای کرج ۱۵ هزار تومان است. در صورت عدم حضور شما یا فرد تحویل گیرنده در تاریخ تعیین شده، ارسال مجدد در اولین فرصت با هماهنگی شما صورت خواهد گرفت و هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری است.

چنانچه پس از هماهنگی قبلی از طریق پشتیبانی لیمونیوم، سفارشات برای سایر شهرستانها ثبت و پذیرفته شود هزینه حمل و ارسال بر عهده مشتری است.

 

شرایط لغو و برگشت مبلغ سفارش:

اگر قبل از ارسال سفارش تصمیم به لغو سفارش گرفتید می توانید از طریق راههای پشتیبانی در اسرع وقت ما را در جریان قرار دهید تا سفارش شما لغو شود. مبلغ خرید طی ۳ روز کاری و با هماهنگی قبلی به شما عودت داده می شود.

ما متعهد هستیم محصولات را با بهترین کیفیت و مطابق عکس به شما تقدیم کنیم. پس از دریافت سفارش، هرگونه مغایرت یا ایرادی در محصول را حداکثر تا ۲۴ ساعت با پشتیبانی لیمونیوم مطرح نمایید. پس از دریافت نارضایتی از طرف شما و در صورتیکه ایراد از طرف لیمونیوم باشد طی یک روز کاری هماهنگی لازم جهت عودت محصول صورت می گیرد تا  محصول جایگزین شود یا مبلغ پرداخت شده به شما عودت داده شود. مبلغ خرید طی ۳ روز کاری و با هماهنگی قبلی به شما عودت داده می شود.

 

گیاهان آپارتمانی شرایط نگه داری متفاوتی دارند که می توانید از طریق وب سایت ما با این شرایط آشنا شوید. همچنین می توانید از پشتیبانی ما کمک بگیرید.

 

نحوه پرداخت:

برای شهرهای تهران و کرج علاوه بر پرداخت اینترنتی از طریق سایت، می توانید در هنگام تحویل گرفتن محصول از طریق کارتخوان پرداخت نمایید.

 

لغو سفارش از طرف لیمونیوم:

در صورت ثبت سفارش در وب سایت و بروز مشکل در تامین محصول توسط لیمونیوم، موظفیم در اولین فرصت مراتب را به اطلاع شما برسانیم و با هماهنگی شما نسبت به جایگزینی محصول یا عودت وجه طبق خواسته شما اقدام نماییم. حق لغو سفارش حتی پس از پرداخت وجه برای لیمونیوم محفوظ است.

 

میزان تشابه کالای ارسالی با اطلاعات سایت:

در صفحه محصول اطلاعات مهم در مورد محصول قرار دارد و خواهشمندیم هنگام سفارش به سایز، رنگ و سایر مشخصات محصول دقت نمایید تا بتوانیم محصول مدنظر شما را تقدیم نماییم. پشتیبانی لیمونیوم موظف است به سوالات شما پاسخ دهد تا انتخاب مناسب مطابق خواست شما صورت گیرد. مسئولیت عدم توجه شما به مشخصات محصول بر عهده لیمونیوم نیست.

گلدان ها و سایر لوازم نگه داری کاملا مطابق عکسها و اطلاعات سایت خواهند بود.

با توجه به ماهیت طبیعی محصولات سایت (گل و گیاه)، محصول ارسالی شباهت بیش از ۸۰ درصدی با تصاویر سایت خواهد داشت ولی بسته به فصل و نوع محصول تفاوت اندک تا ۲۰ درصد ممکن است مشاهده شود.

 

حریم خصوصی:

اطلاعات شما در وب سایت ما و اطلاعاتی که در قسمت پشتیبانی در اختیار کارشناسان ما قرار می دهید کاملا محرمانه است و امانت دار شما خواهیم بود.

همه مطالب و محتوای منتشر شده توسط این وب سایت و سایر راههای ارتباطی لیمونیوم متعلق به مجموعه لیمونیوم می باشد و حق استفاده و نشر تمامی انها در اختیار لیمونیوم است و هر گونه انتشار بدون مجوز و سواستفاده از آنها، حق پیگرد قانونی را برای لیمونیوم محفوظ می دارد.

 

ثبت سفارش در لیمونیوم به معنی مطالعه و پذیرش تمام شرایط و قوانین لیمونیوم از سوی شماست.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین وب سایت، جایگزین کلیه توافق‌های قبلی محسوب می‌شود. در صورتی که در شرایط و قوانین تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه به روز رسانی می شود و استفاده شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

در صورت هرگونه سوال یا ابهام با پشتیبانی ما در تماس باشید.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه